GALERIE (FOTO A VIDEO)

motodovolená 2010 (11-18.07.2010)
Česko - Německo - Rakousko - Italie - Slovinsko - Chorvatsko - Maďarsko - Morava - Česko :: mapa zde

VIDEO

klip

a takhle to bylo doopravdy

Grossglockner-Hochalpenstrasse

ještě v Želenicíchještě v Želenicích dorazil Čmelař a s Čápem máme spicha na Kladně u benzinkydorazil Čmelař a s Čápem máme spicha na Kladně u benzinky Kladno - jsme kompletKladno - jsme komplet první společná fotka a Čáp prohlašuje Masakr 2010 za zahájenejprvní společná fotka a Čáp prohlašuje Masakr 2010 za zahájenej Petrovice u Sušice Petrovice u Sušice tady jsme poobědvali skvělou kachýnkutady jsme poobědvali skvělou kachýnku Po několika desítkách kilometrů jsme v NěmeckuPo několika desítkách kilometrů jsme v Německu Následuje občerstvení a dotankování PHMNásleduje občerstvení a dotankování PHM Tahle fotka už je z Rakouskýho Viehhofenu přijeli jsme kolem devátý večer s 6 sty km v kolech a ubytovali se v nám již známém penzionu EmbacherTahle fotka už je z Rakouskýho Viehhofenu přijeli jsme kolem devátý večer s 6 sty km v kolech a ubytovali se v nám již známém penzionu Embacher V pondělí jsme se probudili do slunného dneV pondělí jsme se probudili do slunného dne a s dobrou náladou - samozřejměa s dobrou náladou - samozřejmě květena na balkonech Embacherukvětena na balkonech Embacheru i penziony v okolí jsou moc hezkýi penziony v okolí jsou moc hezký kolegové motorkáři (taky češi)kolegové motorkáři (taky češi) nejkrásnější motorka = nejkrásnější motorkář :-) nejkrásnější motorka = nejkrásnější motorkář :-) je sbaleno a odjíždíme směr Hochalpenstrasse - vysokohorská silnice je sbaleno a odjíždíme směr Hochalpenstrasse - vysokohorská silnice kvalitní benzin bude dnes potřeba - motory dostanou zabratkvalitní benzin bude dnes potřeba - motory dostanou zabrat Ferleiten - mýtná brána 18€ motorka, 28€ auto, cyklisti zdarmaFerleiten - mýtná brána 18€ motorka, 28€ auto, cyklisti zdarma Délka hlavní silnice je 47,8 km, maximální stoupání 12%Délka hlavní silnice je 47,8 km, maximální stoupání 12% pohled který se vám otevře za mýtnou bránoupohled který se vám otevře za mýtnou bránou naše první kochací zastávkanaše první kochací zastávka a kochat se bylo vopravdu čím - no posuďte samia kochat se bylo vopravdu čím - no posuďte sami Jirka hází Čápa do údolíJirka hází Čápa do údolí nejkrásnější motorka nejkrásnější motorka trošku toho vlastenectví neuškodítrošku toho vlastenectví neuškodí lepší počasí jsme si snad nemohli přátlepší počasí jsme si snad nemohli přát další zastávka další zastávka to je vzdoušekto je vzdoušek společná kočičáků :-)společná kočičáků :-) v dáli tunel v místě zvaném Hochtor [2504m]v dáli tunel v místě zvaném Hochtor [2504m] a to už jsme právě před tím tunelema to už jsme právě před tím tunelem tuhle a další fotku jsem pořídil stojíc nad tunelemtuhle a další fotku jsem pořídil stojíc nad tunelem Kaiser Franz Josefs Höhe -česky Vyhlídka France Josefa (2369m)Kaiser Franz Josefs Höhe -česky Vyhlídka France Josefa (2369m) odsud je krásný výhled na nejvyšší horu Rakouska Grossglockner (3798m) a ledovec Pasterzenkees.odsud je krásný výhled na nejvyšší horu Rakouska Grossglockner (3798m) a ledovec Pasterzenkees. tady je velký parkoviště pro auta i motorky, občerstvení, prodejny suvenýrů a zdarma přístupný muzeum. tady je velký parkoviště pro auta i motorky, občerstvení, prodejny suvenýrů a zdarma přístupný muzeum. Ledovec Pasterze - dlouhej 8,4 km Ledovec Pasterze - dlouhej 8,4 km neuzstále se zmenšuje - v současnosti cca o 10 metrů za rokneuzstále se zmenšuje - v současnosti cca o 10 metrů za rok 9 hodin jízdy, Alpy, Dolomity, deštík, vedro, bloudění a ve 21:30 naprosto vyčerpaní a hladový sedíme na chodníku v italském letovisku Bibione9 hodin jízdy, Alpy, Dolomity, deštík, vedro, bloudění a ve 21:30 naprosto vyčerpaní a hladový sedíme na chodníku v italském letovisku Bibione Čáp s bráchou zatím sháněj ubytováníČáp s bráchou zatím sháněj ubytování sehnali, ale Italové nás natáhli, 50€/os, bylo to nejdražší ubytování za celou dovču sehnali, ale Italové nás natáhli, 50€/os, bylo to nejdražší ubytování za celou dovču zaparkování ubytování, sprcha  a razíme trošku užít nočního života Bibione , na týhle fotce je vidět, že toho máme fakt dostzaparkování ubytování, sprcha a razíme trošku užít nočního života Bibione , na týhle fotce je vidět, že toho máme fakt dost byli jsme tak vyprahlý, že jsme museli dát hned tuplákabyli jsme tak vyprahlý, že jsme museli dát hned tupláka když Itálie, tak samozřejmě zmrzlinakdyž Itálie, tak samozřejmě zmrzlina je to tam i česky a stejně houby platný :-)je to tam i česky a stejně houby platný :-) je chvíli po půlnoci a my se jdeme koupat nahý do moře - po tom celodenním trmácení to byl balzám pro tělo i dušije chvíli po půlnoci a my se jdeme koupat nahý do moře - po tom celodenním trmácení to byl balzám pro tělo i duši Po koupeli jsme šli na hotel a krásně se vyspali v klimatizovaných pokojích, spali jsme až do devíti, nebylo kam pospíchat před náma bylo Po koupeli jsme šli na hotel a krásně se vyspali v klimatizovaných pokojích, spali jsme až do devíti, nebylo kam pospíchat před náma bylo "pouhých" cca 250 km na chorvatský ostrov Krk a to už platíme mýto před mostem na samotný Krk, tady jsme zažili nejvtipnější příhodu, to si nechte někdy vyprávět :-)a to už platíme mýto před mostem na samotný Krk, tady jsme zažili nejvtipnější příhodu, to si nechte někdy vyprávět :-) most před námimost před námi a jsme ubytovaní - slušná cena , slušnej apartmán - konečně voraz - tři dny opalování, popíjení a dobrého papánía jsme ubytovaní - slušná cena , slušnej apartmán - konečně voraz - tři dny opalování, popíjení a dobrého papání přístav - ta věž v pozadí je Mariánská katedrála - hlavní stavební památka městapřístav - ta věž v pozadí je Mariánská katedrála - hlavní stavební památka města popíjímepopíjíme chlastámechlastáme a touláme se nočním městema touláme se nočním městem v místním supermarketu jsme nakoupili staráčev místním supermarketu jsme nakoupili staráče je středa, čeká nás celodenní opalování a koupání v teplém Jadranu je středa, čeká nás celodenní opalování a koupání v teplém Jadranu hledáme vhodný místohledáme vhodný místo v tržnici jsem si koupil krásný vzdušný klobouk , od tý doby mi ty volové neřekli jinak než Džejár :-)v tržnici jsem si koupil krásný vzdušný klobouk , od tý doby mi ty volové neřekli jinak než Džejár :-) kočičáci si to užívajkočičáci si to užívaj místní bezdomovci po celodenním pití :-)místní bezdomovci po celodenním pití :-) večeřééé - ligne na žaruvečeřééé - ligne na žaru rybičkyrybičky a je čtvrtek - Ivo s Jirkou se trhli a zatímco my se koupali , oni chlastali celý dopoledne a kus vodpoledne v týhle hospodě a ani v jídle se nešetřilia je čtvrtek - Ivo s Jirkou se trhli a zatímco my se koupali , oni chlastali celý dopoledne a kus vodpoledne v týhle hospodě a ani v jídle se nešetřili voda byla čistá a teplá - parádní koupánívoda byla čistá a teplá - parádní koupání v pátek jsme opustili Krk už v pět ráno, chtěli jsme se vyhnout těm vedrůmv pátek jsme opustili Krk už v pět ráno, chtěli jsme se vyhnout těm vedrům platíme za dálnici, myslím, že je to ještě Chorvatskoplatíme za dálnici, myslím, že je to ještě Chorvatsko Čáp se směje jako vůl, protože to Jirku nechtělo pustitČáp se směje jako vůl, protože to Jirku nechtělo pustit a to už je na 100% Maďarsko, objeli jsme Balaton -  stavěli nás tam policajti, ale v cajkua to už je na 100% Maďarsko, objeli jsme Balaton - stavěli nás tam policajti, ale v cajku co je to za hrad vám neřeknu, ale je to od Balatonu směrem na Sarvárco je to za hrad vám neřeknu, ale je to od Balatonu směrem na Sarvár Sarvár - lázeňské město - hledáme ubytováníSarvár - lázeňské město - hledáme ubytování našli jsme krásnej velkej apartmán s parkováním na dvoře - jen ta vana mohla bejt většínašli jsme krásnej velkej apartmán s parkováním na dvoře - jen ta vana mohla bejt větší lázeňskej komplex a wellness koupelelázeňskej komplex a wellness koupele beach volejbalbeach volejbal 36° C36° C Sárvár byl důležitou křižovatkou vojenských cest v anticeSárvár byl důležitou křižovatkou vojenských cest v antice při našem pobytu, probíhaly v Sarváru nějaký městský slavnostipři našem pobytu, probíhaly v Sarváru nějaký městský slavnosti hrad Nádasdy-vár, historie zámku je spojena s rodinou hraběnky Alžběty Báthoryové, tzv. Krvavé hraběnky u nás známé jako Čachtická paníhrad Nádasdy-vár, historie zámku je spojena s rodinou hraběnky Alžběty Báthoryové, tzv. Krvavé hraběnky u nás známé jako Čachtická paní platanový park na místě dřívějšího vodního příkopuplatanový park na místě dřívějšího vodního příkopu interier našeho apartmánuinterier našeho apartmánu já se ve dvě ráno uchýlil (kvůli nelidskému chrápání některých spolunocležníků) ven na terasu, kde jsem spal jak miminko a kamarádiz toho měli ráno vánoce a asi 20x si mě vyfotilijá se ve dvě ráno uchýlil (kvůli nelidskému chrápání některých spolunocležníků) ven na terasu, kde jsem spal jak miminko a kamarádiz toho měli ráno vánoce a asi 20x si mě vyfotili je ráno a slavnosti jsou v plnym prouduje ráno a slavnosti jsou v plnym proudu škoda, že nevíme, co se vlastně slavíškoda, že nevíme, co se vlastně slaví ještě nesmím zapomenout dodat, že většinu fotek pořídil Ivo tímto sice starším, ale výborně opticky vybavenym digitálemještě nesmím zapomenout dodat, že většinu fotek pořídil Ivo tímto sice starším, ale výborně opticky vybavenym digitálem Jirka už má choutkyJirka už má choutky že neuhodnete co tam Jaloušek dělá... kaká :-))že neuhodnete co tam Jaloušek dělá... kaká :-)) Sarváru jsme udělali pápáSarváru jsme udělali pápá a večer jsme už popíjeli na ranči u Třeboněa večer jsme už popíjeli na ranči u Třeboně tady už jsme párkrát byli, dělaj tu stejky z kraviček z vlastního chovutady už jsme párkrát byli, dělaj tu stejky z kraviček z vlastního chovu a taky se tu dá ubytovat, což jsme udělalia taky se tu dá ubytovat, což jsme udělali slušně vybavenej apartmán za slušnou cenu , spalo se tu pěkně - když venku řádila bouřkaslušně vybavenej apartmán za slušnou cenu , spalo se tu pěkně - když venku řádila bouřka ještě foto před odjezdem ještě foto před odjezdem cestou jsme se zastavili vypnout plynovou lednici na chatě - omladina bude vědět :-)cestou jsme se zastavili vypnout plynovou lednici na chatě - omladina bude vědět :-) na louce byl zabitej srneček bez hlavy - asi pytlákna louce byl zabitej srneček bez hlavy - asi pytlák RoBiN OIL na slánský silnici z Prahy - tady jsme se rozloučili s Čápem a Čmelařem a Čáp prohlásil Masakr 2010 za  ukončenej
Tak zase za rok kucí :-)RoBiN OIL na slánský silnici z Prahy - tady jsme se rozloučili s Čápem a Čmelařem a Čáp prohlásil Masakr 2010 za ukončenej
Tak zase za rok kucí :-)